روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی بهار نارنج بابل

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی بهار نارنج بابل اظهار کرد: امسال 28 تیم در چهار گروه هفت تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله مقدماتی یا گروهی لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بودند و تیم‌ها به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند.
وی افزود: در مجموع بازی‌های مرحله مقدماتی به مدت 14 هفته به طول انجامید و البته تیم‌های حاضر در این مرحله هر کدام یک هفته استراحت داشتند تا اینکه از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرد تا مرحله دوم نیز طبق برنامه‌ریزی قبلی به صورت گروهی به انجام برسد.
مدیر تیم‌عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، بازی‌های مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای انجام شد و تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
وی یادآور شد: بازی‌های مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران به صورت مجتمع به انجام خواهد رسید و دیگر از بازی‌های رفت و برگشت خبری نیست تا هر تیم بعد از انجام سه بازی در مرحله دوم تکلیف خود را بداند.
: با انجام دیدارهای مرحله دوم در دو شهر و در دو گروه چهار تیمی، از هر گروه دو تیم راهی مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور خواهد ش تا در مجموع چهار تیم برای کسب دو سهمیه صعود به بازی‌های لیگ برتر جوانان کشور رقابت کنند.
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال جوانان بهار نارنج بابل در مرحله مقدماتی فصل 95 – 1394 لیگ دسته اول جوانان ایران به عنوان تیم دوم گروه دوم مقدماتی به مرحله دوم راه یافت و اکنون حریفان خود را شناخته تا با برنامه‌ریزی مطلوب و آمادگی مطمئن به مصاف آنها برود.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی بهار نارنج با اشاره به گروه‌بندی بازی‌های مرحله دوم، بیان کرد: در گروه نخست تیم‌های فوتبال جوانان ملوان بندرانزلی، بهار نارنج بابل، البدر بندر کنگ و ملی حفاری اهواز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به حضور صبای قم در گروه دوم: فوتبالیست‌های جوان صبای قم در این مرحله جمع چهار تیم برتر سه بازی با تیم‌های آب منطقه‌ای کرمانشاه، گل‌گهر سیرجان و استقلال اهواز انجام می‌دهند.
در پایان اظهار کرد: تیم جوانان صبای قم از گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول جوانان ایران با کسب 21 امتیاز و تفاضل گل مثبت 3 به عنوان صدرنشین بالا آمد، ضمن اینکه تیم بهار نارنج بابل نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم جای گرفت.

پایان رقابتهای دور اول

جدول لیگ جوانان لیگ 1 کشور تا پایان هفته دوازدهم


بهترین خط حمله لیگ:استعداد برتر مشهد با 25 گل زده

بدترین خط حمله لیگ:عالی حرفه ای مشد با 8 گل زده

بهترین خط دفاعی لیگ:صبای قم 11 گل خورده

بدترین خط دفاعی لیگ:استعداد برتر مشهد با  گل خورده