هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور / دربی مازندرانی ها برنده نداشت

هفته دهم مسابقات در حالی این هفته برگزار شد که دو تیم مازندرانی پدیده ساری و بهارنارنج بابل به میزبانی پدیده به مصاف یکدیگر رفتند.


به گزارش مازند اسپرت از شهرستان بابل؛ در این بازی بازیکنان بها نارنج بابل بازی را بسیار بد آغاز کردند،برخلاف آنها بازیکنان پدیده صاحب موقعیت های بسیاری شدند اما نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 46 بازی این تیم بهارنارنج بود که برخلاف روند بازی به گل پیروزی دست یافت تا بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به پایان برسد.
نیمه دوم بازی بازیکنان بهارنارنج برخلاف گوش زدهای فراوان مربیان خود در بین دو نیمه،باز هم نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و این بازیکنان پدیده بودند که از اشتباهات بازیکنان بهارنارنج استفاده کرده و به گل تساوی رسیدند.
اما در ادامه بازی بازیکنان پدیده ساری نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
در دیگر بازی های این هفته دیگر تیم مازندرانی دانش فریدونکنار در خانه خود توانست با نتیجه 1 بر 0 استعداد برتر مشهد را شکست دهد تا به رده چهارم جدول صعود کند و تیم پارس خلیج خودرو قرچک هم میزبان مدرسه عالی حرفه ای مشهد بود که این تیم هم با نتیجه 1 بر 0 از سد حریف مشهدی خود عبور کرد.
در پایان هفته دهم مسابقات:
بهارنارنج بابل با 18 امتیاز، صباقم با 15 امتیاز، استعداد برتر مشهد با 13 امتیاز، دانش فریدونکنار با 13 امتیاز، پدیده ساری با 12 امتیاز، مدرسه عالی حرفه ای مشهد با 12 امتیاز و پارس خلیج خودرو قرچک با 7 امتیاز در رده های اول تا هفتم قرار دارند.

دربی مازندران برد برابر با صعود پدیده ساری_بهارنارنج بابل

بهارنارنج بابل در هفته یازدهم از رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور در روز شنبه 15/12/94 در ساری به مصاف پدیده این شهر میرود و برد این بازی 2 هفته به پایان مسابقات صعود بهارنارنج را به مرحله بعد این مسابقات قطعی میکند. به امید پیروزی

بهارنارنج نتیجه بهتر از مساوی برابر تیم ته جدولی پارس خودروقرچک در بابل نگرفت اما صدرنشین باقی ماند

بهارنارنج بابل در صورتی که می توانست با برد برابر تیم ته جدولی قرچک صعود خود را به مرحله بعد مسابقات مسجل کند با بی دقتی و دست کم گرفتن حریف به نتیجه 1.1برابر پارس خلیج خودرو قرچک رضایت داد.زننده گل(امیربالی)

ادامه یکه تازی و صدر نشینی بهارنارنج بابل

در دیدار معوقه از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور بهارنارنج بابل در بابل به مصاف تیم خوب و قدرتمند استعدادبرتر مشهدرفت و در پایان  با گل های ابولفضل اذرنوشان و عبداله عبادی این تیم را با نتیجه 2.1شکست داد و به روند صدرنشینی خود ادامه داد.

در دیگر دیدار معوقه این هفته پدیده ساری میزبان صبای قم بود که تن به شکست سنگین 4.1در مقابل این تیم داد.

هفته دوم مسابقات لیگ جوانان کشور/برتری پدیده ساری و ادامه روند صدرنشینی بهارنارنج + سایرنتایج و جدول

هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور برگزار شد .

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابل ؛هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور درحالی برگزارشد که بهارنارنج بابل مهمان دانش فریدونکنار ، پدیده ساری مهمان پارس خلیج خودرو قرچک و صبا قم میزبان تیم عالی حرفه ای مشهد بود و تیم استعداد برتر مشهد استراحت داشت .
بهارنارنج بابل که بازی قبل را درمقابل حریف نامدارخود ،صبای قم، با پیروزی به پایان رسانده بود در بازی با دانش فریدونکنار با برنامه وارد شد و بازی گروهی ، تاکتیکی این تیم سبب برد شیرین و دلچسب خارج از خانه شد
محمود تابی مدیر فنی و مهندس مهدی غلام نیا سرمربی بهار نارنج بابل در حالیکه سیستم 1-3-2-4 را برای این بازی برگزیدند اما تیم را هجومی وارد میدان کرده بودند بطوری که بالهای چپ و راست این تیم دستور عقب نشینی نداشتند که این موضوع فشار حملات را زیاد می کرد که  در دقیقه 10 بازی سانتر محمدحسین کاسبیان با ضربه ی سر عبداله عبادی میلیمتری ازکنار دروازه دانش فریدونکنار به بیرون رفت.
کریم محمدی مربی با سابقه در رده های پایه استان مازندران نیز تیم خود را با سیسیتم 2-4-4 به زمین فرستاد و با توجه به 3 برد متوالی آخرین بازیهای خود امیدوار به این بازی برای رسیدن به صدر جدول بود .
نیمه اول بازی با هجوم همه جانبه بهار نارنج بابل آغاز شد که این حملات تا دقیقه 15 ادامه یافت و از آن پس دانش فریدونکنار توانست کنترل بازی را در دست بگیرد و توپ  بیشتر در میانه میدان گردش داشت و به نظر می رسید دو تیم محتاطانه به بازی ادامه می دهند
اما نیمه دوم که نیمه مربیان می باشد این تیم بهار نارنج بود که بازی سراسر هجومی و بدون هیچ ترسی را به نمایش گذاشت و پاسهای کوتاه ، بلند و قطری بازیکنان بهار نارنج از جناحهای مختلف سبب گردید تا تیم دانش فریدونکنار صرفا به فکر دفاع کردن باشد که در دقیقه 60 از روی نقطه کرنر و ارسال زیبای امیر بالی مدافع چپ این تیم و پرواز بلند مهاجم بهار نارنج عبداله عبادی گل اول بازی با ضربه سر به ثمر رسید .
پس ازاین گل دانش فریدونکنار با بازی البته احساسی و ارسالهای بلند درون محوطه 18 قدم تیم بابلی  سعی بر جبران نتیجه داشت که تعویضهای مربیان بهار نارنج بابل سبب گردید ضمن دفع موقعیتهای نه چندان صد در صد تیم دانش که بیشتر از بابلیها در این لحظات  توپ را در اختیار داشتند برای تیم بابل موقعیتهایی نظیر تک به تک با دروازه بان توسط احسان پور ابراهیم ، عبداله عبادی ، محمد حسین کاسبیان از دست برود
تیزهوشی بالای مدافعان بهار نارنج بابل خصوصا محمد مؤمنی که سابقه ی چندین وچندساله در لیگ برتر کشور در رده های پایه دارد باعث شد تا تنها موقعیت گل دانش فریدونکنار که از روی ضربه کرنر ایجاد شده بود از روی خط دروازه بهار نارنج بیرون کشیده شود .
دقیقه ی 80 ،  بازی ترکیبی بازیکنان بهار نارنج و تعویض بازی به موقع و نفوذ احسان پورابراهیم ازسمت راست در حالی با سانتر زیبایش همراه شد که عبداله عبادی کار را برای دو تیم تمام کرد و با ضربه سر زیبا هم خودش و هم تیمش را دو گله نمود .
پس از گل دوم تعویض دفاعی مربیان بهار نارنج نیز جواب داد و توانستند با تلاش مدافعان خود مزد برتری این دیدار را دریافت کنند .
در سایر دیدارهای این گروه :
پدیده ساری دیگر نماینده شایسته استان مازندران این هفته از نماینده قرچک میزبانی کرد . در این دیدار شاگردان علی شفاهی و حسین برزگر توانستند میزبان خود پارس خلیج خودرو قرچک را 2 بر 1 شکست دهد .
صبا قم نیز در خانه با نتیجه 1 بر 1 در مقابل عالی حرفه ای مشهد متوقف شد .


در پایان این هفته تیم بهار نارنج بابل با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و  تیم استعداد برتر مشهد 12 امتیاز ، پدیده ساری و صبای قم 11 امتیاز  ، دانش فریدونکنار 10 امتیاز  ،عالی حرفه ای مشهد 9 امتیاز  ،پارس خلیج خودرو قرچک با 3 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .