بهار نارنج و دانش فریدونکنار


برنامه بازی هفته سوم جوانان لیگ یک کشور

دانش فریدونکنار --- بهارنارنج بابل

زمان پنج شنبه تاریخ :  93/8/29 ساعت :14

 

مکان : زمین شهید کریم آزادی فریدونکنار

 

مازند اسپرت - مهدی غلامنیا : ورزش از مقوله های مطلوب جامعه و مقبول عرف ، شرع و موجب بقای سلامت انسان و عامل مهمی در درمان انواع بیماری هاست .



زندگی ماشینی و رفاه طلبانه امروز برای عموم مردم زمینه گرایش به ورزش را کمرنگ نموده که وظیفه اداره ورزش وجوانان را بسیار سنگین کرده است .


تاکید دین مبین اسلام به ورزش خصوصا ورزشهای شنا ، اسب دوانی و تیراندازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صحه بر اهمیت ورزش گذارده است که روسای هرشهرستان دراین برهه از وضعیت ماشینی اجتماع باید با برنامه های خاص ، جوانان را مجذوب ورزش کنند و گرایش ایشان را از نرم افزارهای رایانه ای به سمت ورزش اجرایی سوق دهند اما ...


با این مقدمه گریزی میزنیم برعملکرد ارائه شده از رئیس اداره ورزش وجوانان بابل درهفته نامه سرزمین ورزش شماره 233 مورخ 6 آبان 93 صفحات 36 و 37  :


عملکردی با تیتر بابل همچنان پرتکاپو وعکسی ازآقای امیری نیا رئیس اداره نشانگر نمایشی بودن این عملکرد است .

دراین عملکرد بارها تشکیل جلسات نگارش شد اما باز خورد آن جلسات عنوان نشده است ! زیرا اگر بازخوردی داشته باشد بیدرنگ درج می گردید ، حال سوال اینجاست چرا جلسات بدون بازخورد که فقط هزینه پذیرایی ، وقت و هزینه های حاشیه ای دیگر را در بر دارد برگزار میکنید و آنرا ضمن ادامه ندادن تا به نتیجه رسیدن به عنوان عملکرد ذکر مینمائید ؟

روی صحبتمان با آقای حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان است که آیا برگزاری جلسات که هدفی جژء خودنمایی ندارد میتواند عملکرد یک اداره باشد؟

آیا عملکرد یک اداره را فقط رئیس اداره مسبب است یا همه کارمندان که در ارائه عملکرد ، عکسشان دیده نمیشود ؟

در خرداد ماه سالجاری آقای امیری نیا نامه ای از مدیر کل وقت آقای سعادتمند دریافت داشت مبنی بر مساعدت به باشگاه فوتبال خونه به خونه بابل ، که آقای امیری نیا در همانروزی که نامه به دبیرخانه اش رسید دستور اجاره زمین فوتبال  7 تیربابل ( تنها زمین استاندارد شهرستان )  اختصاصا به باشگاه خونه به خونه را داد که در عملکردش قید نکرد زیرا بسیاری از باشگاهها به دلیل نداشتن زمین انصراف از باشگاهداری داده و باشگاهداران کنونی نیز بهجهت نداشتن زمین بسیار گلایه دارند .

ورزشکاران سالها چشم به استخری دوختند که تقریبا 80 درصد کارهای آن انجام شده ولی آقای امیری نیا هنوز توجهی به این سرمایه ملی ندارد و همین بی توجهی سبب آتش سوزی گردید زیرا استخر در حال حاضر به جای سلامتی ، جایگاه معتادانی شد که جای خواب ندارند .

شنیده شده است که آقای امیری نیا درصدد گرفتن سالن سجودی ازاختیار هیات بسکتبال است ، سالنی که بیش از 5 سال با مدیریت رئیس هیات بسکتبال بابل ، هم خانه بسکتبال با آن پیشینه درخشان است و هم والیبالیها و فوتسالدوستان را راضی نگه داشته است .

آقای امیری نیا از درگیری خود با مربی با دانش و قابل احترام و بسیار افتاده پیشه ی بسکتبال ایران در خصوص وضعیت سالن شهید سجودی نگفت زیرا محبوبیت آقای نوری عملکرد رئیس را خدشه دار میکرد .

جناب آقای حسین زادگان بابل پرتکاپو نیست و بهتر بود آقای امیری نیا تیترش را پر نمایش انتخاب میکرد که هیچ عملکرد مثبتی ندارد !؟! این شهرستان را دریابید !

شکست بهار نارنج از پدیده ساری

اولین بازی رسمی بهار نارنج در زمین شهدای هفتم تیر بابل به شکست در مقابل تیم با تجربه پدیده ساری انجامید . تیم بهار نارنج با توجه به بازی خوب و زیبایی که انجام داده بود اسیر بی تجربگی و غافلگیری شد تا در پایان نتیجه بازی را سه بر یک واگذار کند

برنامه بازیهای مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور


رنامه رقابتهای لیگ دسته اول جوانان از هفته اول تا پنجم اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ 
  ادامه مطلب ...

بهار نارنج حریفان خود را شناخت


تعداد بازدید خبر: 141
1393/08/04-10:22
رضا عبدی - مسئول مسابقات رده سنی پایه از گروه بندی تیم ها در مسابقات دسته اول جوانان و امید باشگاههای کشور فصل 94-93 خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، وی در این باره گفت: مسابقات دسته اول جوانان کشور با حضور 25 تیم در 5 گروه قرعه کشی شد. مرحله اول به صورت رفت و برگشت  است که از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می کنند. مرحله دوم به صورت مجتمع در دو گروه 5 تیمی مسابقات را برگزار خواهند کرد و تیم های اول و دوم از هر گروه به مرحله پایانی صعود می کنند. در مرحله سوم این مسابقات به صورت مجتمع می باشد که تیم های اول و دوم هر گروه به لیگ برتر فصل 95-94 راه پیدا می کنند و از هر گروه یک تیم از مرحله اول به مسابقات مناطق فصل 95-94 سقوط می کند.
گروه بندی مسابقات دسته اول جوانان کشور به شرح زیر است:
گروه اول:
1-صبای قم، 2- پارس خلیج خودرو، 3- پاس همدان، 4- آب و منقطه ایی کرمانشاه، 5- خورشید قروه
گروه دوم:
1-ملوان انزلی، 2- دخانیات گیلان، 3- علم و ادب تبریز، 4- شهرداری تبریز، 5- آذران مغان اردبیل
گروه سوم:
1-پدیده ساری، دانش فریدون کنار، 3- خونه به خونه بابل، 4- بهار نارنج بابل، 5-عالی حرفه ایی مشهد
گروه چهارم:
1-فولاد یزد، 2-آلومینیوم هرمزگان، 3- شهید وفایی شیراز، 4- پتوی لاله اصفهان، 5- برق شیراز
گروه پنجم:
1-پتروشیمی بندرامام، 2- ولایت اهواز، 3-شاهین بوشهر، 4- نفت امیدیه، 5- ایرانجوان بوشهر
مسئول مسابقات رده سنی در ادامه درباره گروه بندی مسابقات دسته اول امید گفت: این مسابقات با حضور 26 تیم در چهار گروه برگزار می شود. مرحله اول به صورت رفت و برگشت که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند. مرحله دوم نیز تیم ها به صورت ضربدری مسابقات را به صورت رفت و برگشت انجام می دهند و تیم های صعود کننده به مرحله پایانی راه پیدا می کنند. مرحله نهایی به صورت مجتمع برگزار و تیم های اول و دوم به لیگ برتر فصل 95-94 راه پیدا خواهند کرد. همچنین از هر گروه یک تیم به مرحله اول مسابقات مناطق فصل 95-94 سقوط می کنند
گروه بندی مسابقات دسته اول امید کشور به شرح زیر است:
گروه اول:
1-گیتی پسند، 2-قشقایی شیراز، 3- فولاد یزد، 4- صبای قم، 5- برق شیراز
گروه دوم:
1-بهمن اهواز، 2- توحید بوشهر، 3- ایرانجوان بوشهر، 4- گهر زاگرس درود، 5- نوآوران شیراز (بعد از رای استیناف)
گروه سوم:
1-پرسپولیس قائمشهر، 2- آلیایی کلاله، 3- نسانجی مازندران، 4- داروسازی (بعد از تایید کمیته مسابقات)، 5- شهرداری نوشهر، 6- انتظار بجنورد
گروه چهارم:
1-شهرداری تبریز، 2- شهرداری اردبیل، شهرداری مهاباد، 4- خورشید قروه، 5- صبای تهران، 6- گسترش فولاد تبریز


قرعه کشی لیگ یک جوانان کشور

جلسه هماهنگی با سرپرستان و نمایندگان تیم های لیگ جوانان دسته اول کشور در محل روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ، این جلسه با حضور رضا عبدی وحسن فرجی– مسئول مسابقات لیگ پایه، سرپرستان و نمایندگان تیم ها در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

عبدی در این باره گفت: مسابقات لیگ  جوانان در ۵ گروه پنج تیمی از 12آبان ماه آغاز می شود. تیم های اول و دوم از هر گروه به مرحله دوم مسابقات صعود خواهند کرد. همچنین مرحله دوم مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله پایانی صعود کرده و در یک گروه به صورت مجتمع مسابقات را انجام داده تا تیم های صعودکننده به لیگ برتر کشور مشخص شوند.

قرع کشی لیگ یک جوانان به شرح زیر است:

گروه 1: پارس خلیج خودرو – پاس همدان – صبای قم – آب منطقه ای کرمانشاه – خورشیدقروه

گروه ۲: ملوان انزلی – شهرداری تبریز – علم وادب تبریز – آذرمغان اردبیل– دخانیات گیلانه

گروه3: عالی حرفه ایی مشهد– پدیده ساری دانش فریدونکنار – خونه به خونه مازندران – بهارنارنج بابل

گروه ۴: وفایی شیراز – حافظ شیراز – فولادیزد – آلومینیوم هرمزگان – پتوی لاله اصفهان –

 

گروه ۵: ولایت اهواز – نفت امیدیه – پتروشیمی بندر امام – شاهین بوشهر – ایرانجوان بوشهر

برتری بهار نارنج در مقابل شهروند جویبار

عصر امروز تیم فوتبال بهار نارنج بابل در یک بازی خوب توانست تیم خوب و قدرتمند شهروند جویبار را در زمین سیاهکلا محله با نتیجه دو بر صفر شکست دهد . گلهای این دیدار در نیمه دوم بازی توسط عبداله عبادی و مهدی حق بین به ثمر رسید. تمرینات این تیم با استراحت دو روزه به بازیکنان روز یکشنبه در زمین روستای دونه سر از سر گرفته می شود