برتری بهارنارنج در لیگ دسته اول جوانان کشور/دانش در ساری پدیده را شکست داد

هفته هشتم لیگ دسته اول جوانان کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم لیگ دسته اول جوانان کشور اولین هفته از دور برگشت ،عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .

در این هفته از رقابت ها تیم پدیده ساری در خانه میزبان تیم فوتبال دانش فریدونکنار بود که در پایان این فریدونکناری ها بودند که موفق شدند در خانه میزبان خود با نتیجه 1 بر صفر به برتری دست پیدا کنند. تک گل فریدونکناری ها در این دیدار توسط رضا پور هاشم به ثمر رسیده شد .

این درحالیست که تیم دانش از 4 بازی اول خود فقط 1 امتیاز داشت که در سه هفته اخیر با دو پیروزی خارج از خانه و یک برد خانگی و با کسب 9 امتیاز به صدر جدول نزدیک  شد.

همچنین در این روز بهار نارنج بابل در برابر صبای قم قرار گرفت . در این دیدار بابلی ها موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 حریف قمی خود را شکست دهند .


در پایان این هفته ، تیم استعداد برتر مشهد با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیمهای بهار نارنج بابل و دانش فریدونکنار و صبای قم با 10 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .


همچنین تیمهای پدیده ساری و عالی حرفه ای مشهد با 8 امتیاز در رده های پنجم و ششم هستند و تیم پارس خلیج خودرو تهران با 3 امتیاز در رده هفتم جدول حضور دارد .

 

گفتنیست ؛ دو تیم از این گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد و یک تیم به لیگ مناطق کشور از این گروه سقوط میکند .

بهارنارنج قربانی داوری شد

در این هفته از مسابقات تیم های مازندرانی پدیده ساری و بهارنارنج بابل مهمان تیم های استعداد و عالی حرفه ای مشهد بودند و دانش فریدونکنار با استراحت روبرو بود.


به گزارش مازند اسپرت؛پدیده ساری در روز دوشنبه این هفته مهمان استعداد مشهد بود که با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید. اما دیگر تیم مازندرانی این گروه،بهارنارنج بابل در روز سه شنبه در ورزشگاه تختی مشهد مهمان مدرسه عالی حرفه ای این شهر بود.
در دقیقه 7 این بازی این بازیکن عالی حرفه ای بود که خطایی را برروی بازیکن بهارنارنج  انجام داد که در ادامه با ارسال توپ توسط  ابوالفضل آهنگر به محوطه جریمه و ضربه سر سهیل حسینی بازیکنان بهارنارنج به گل برتری رسیدند.

در ادامه این بازیکنان عالی حرفه ای بودند که با حملات خود به گل مساوی دست یافتند تا نیمه اول بازی با نتیجه 1 بر 1 مساوی به پایان برسد.
در نیمه دوم نیز داوری نتیجه بازی را رقم زد و یک پنالتی را به اشتباه برای تیم مشهدی اعلام کرد تا در ادامه بازیکن عالی حرفه ای این پنالتی را به گل تبدیل کرد. تا در ادامه این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود عالی حرفه ای مشهد به پایان برسد.
و اما در دیگر بازی این هفته از مسابقات تیم صبا قم، میزبان پارس خلیج خودرو قرچک بود که این بازی در پایان با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.
در پایان هفته ششم این مسابقات تیم صبا قم با 10 امتیاز،استعداد مشهد با 9 امتیاز، پدیده ساری و عالی حرفه ای مشهد با 8 امتیاز، بهارنارنج بابل با 7 امتیاز، دانش فریدونکنار با 4 امتیاز و پارس خلیج خودرو قرچک با 3 امتیاز در رده های اول تا هفتم این گروه قرار دارند.photo 2016 02 04 05 44 57photo 2016 02 04 05 44 48photo 2016 02 04 05 44 52photo 2016 02 04 05 44 55


نتایج هفته چهارم لیگ دسته اول جوانان کشور

بهارنارنج بابل 1 پدیده ساری0

استعدادبرترمشهد 5 دانش فریدونکنار2

مدرسه عالی حرفه ای مشهد 0 پارس خلیج خودروقرچک0

صبای قم:استراحت


جدول لیگ جوانان لیگ 1 کشور تا پایان هفته دوازدهم

   نام تیم بازی ها        برد     باخت    مساوی   گل زده گل خورده    تفاضل      امتیاز
 صبا قم       12       6       3       3     14       11       3+      21
بهارنارنج بابل      12       6       3       3      16       14        2+      21
استعدادبرترمشهد      12       6       5       1     25       16       9+      19
دانش فریدونکنار      12       6       6       1     16       17       1-      19
پدیده ساری      12       5       4       3      13       14       1-      18
مدرسه عالی حرفه ای مشهد      12       3       6       3       8       12       4-      12
پارس خلیج خودروقرچک      12       1       7       4      10       15       5-       7

پیام تبریک به متین بابل

      نام تیم      بازیها         برد       مساوی           باخت            امتیاز
   متین بابل          7         6           -          1        18
     مقاومت تهران          7         4          2          1        14
   شهرداری رشت          7         3          3          1        12
 ملوان بندر انزلی          7         2          3          2        9
   شهدا قائمشهر          7         1          -          6        3
     کادوس استارا          7         1          -          6        3 
از سری از مسابقات لیگ برتر کشور در ایستگاه هفتم , متین بابل صدر نشین در مقابل تیم قعر نشین این گروه کادوس استارا در موزیرج بابل به میدان رفت.

در یک  بازی کاملا یک طرفه با نتیجه 2 بر 1 به سود این تیم مازندرانی به پایان رسید.این در حالیه که سه هفته مانده به پایین لیگ صعود این تیم به مرحله بعد قطعی شده است.

در 1بهمن1394بین دوتیم هم استانی بهارنارنج بابل و پدیده ساری  که به میزبانی تیم بابلی درزمین شهیدباباگلی موزیرج برگزارشد.

.

 

010


به گزارش مازند اسپرت؛ بازی رأس ساعت 14 سوت خورد. نیمه ى اول بازی بافشار تیم بهارنارنج شروع شد, چندین و چندموقعیت را شاگردان محمودتابی خلق کردند, شوت سرکش سیدسهیل حسینی را دروازه بان پدیده به سختی گرفت.

دراواخر نیمه اول تیم پدیده ازجناح چپ حریف سانتی انجام داد که مهاجم آن توپ را به درون دروازه زد ولی قبلش کمک داور پرچمش رابه نشانه آفساید بالا برده بود.

بهارنارنج چندین و چند موقعیت دیگرهم خلق کرد که به گل ننشست. نیمه ی اول صفرصفرمساوی دوتیم به رختکن رفتند.

نیمه ى دوم رابهارنارنج مانند نیمه ى اول هجومی و پرفشارآغازکرد, حدود دقیقه 75 بازی سیدسهیل حسینی بار دیگرخطایی درپشت محوطه جریمه بدست آورد که بایک کارترکیبی کاپیتان این تیم "ابولفضل آذرنوشان " بایک سانتر عبداالله عبادی مهاجم این تیم را درموقعیت گل قرارداد که وی به خوبی بایک ضربه ى سر به گل تبدیل کرد.

ادامه ی بازی بافشار تیم ساروی پیش رفت که خط دفاع بهارنارنج به خوبی بازی رامدیریت کرد, دروازه بان بهارنارنج "مهدی پورصلاخ "نیز صحنه های زیبایی را  با سیو های جالبش خلق کرد, وی درسه بازی اخیر کلین شیت داشته است . داوروسط 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کردکه درنهایت بازی بانتیجه 1-0 به نفع بهارنارنج به پایان رسید.


در دیگر بازی های این هفته دیروز 94/10/30 تیم دانش فریدونکنار مهمان تیم استعداد برتر مشهد بود که با نتیجه سنگین  5 بر 2 از حریف مشهدی خود شکست خورد و در دیگر بازی این هفته در روز شنبه 94/11/3  تیم های مدرسه عالی حرفه ای مشهد با پارس خلیج خودرو قرچک دیدار خواهند کرد. و صبا قم تیم صدر نشین این گروه با استراحت روبرو بود.