تعداد بازدید خبر: 190
1393/11/21-10:31
کمیته مسابقات لیگ پایه از آغاز مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول جوانان خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول جوانان از 30 بهمن لغایت 5 اسفندماه در استانهای خوزستان و همدان برگزار می شود.
تیم های برق شیراز، مدرسه عالی مشهد، ملوان انزلی و آب منطقه ای کرمانشاه به میزبانی استان خوزستان و تیم های علم و ادب تبریز، خونه به خونه بابل، پتوی لاله اصفهان و شاهین بوشهر به میزبانی استان همدان به رقابت می پردازند.
گفتنی است، تیم ها روز پنجشنبه 30 بهمن ماه وارد می شوند و قرعه کشی مسابقات نیز در همان روز انجام می شود. بازیها از روز جمعه اول اسفندماه آغاز می شود.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

نیما مختاری و رحمان جعفری هر دو از بابل نمایندگان مازندران در اردوی تیم ملی جوانان

تعداد بازدید خبر: 503
1393/11/21-12:01
پیروانی اسامی 30 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، 
عارف آغاسی، هومن امیدی سرقلی، رضا کرملا چعب، فرشید مهمدی از خوزستان.
صادق نیک فر و محمد رضا کاوه از خراسان رضوی.
حمیدرضا گولیج، علی شجاعی، محمدرضا حاج سلطانی، محمد غلامرضا، محمد حسین بابا گلی، امید نورافکن، رضا شکاری، شاهین طاهرخانی، سینا خادم پور از تهران.
مهدی محمدیان و شاهین محمودی از آذربایجان شرقی.
مجتبی یوسفی چراغی و حامد آقایی از همدان.
فرید نجات، نیما طاهری، پویا اسدی و بهزاد جوزق کار از اصفهان.
حمید محمد رفیعی از کرمان.
نیما مختاری و رحمان جعفری از مازندران.
امیرمحمد جعفری و مهدی کاردان از گیلان.
سهیل صالحی از کهکیلویه و بویر احمد.
نیما داغستانی.
بازیکنان باید روز یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه راس ساعت 10:00 خود را به کادر فنی در هتل آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند.
گفتنی است، اردوی فوق تا 29 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

هفته دهم لیگ دسته اول جوانان دور برگشت

در سری مسابقات لیگ جوانان دست اول در هفته پایان تیم های همشهری بهار نارنج بابل و خونه به خونه به مصاف هم رفتن که در پایان به نتیجه مساوی صفر صفر   پایان رسید


دیگر بازی این گروه بین تیم های دانش  و عالی حرفه ای مشهد در فریدونکار بود که در پایان تیم میزبان با نتیجه یک به صفر پیروز شد که پرونده این گروه به پایان رسید

پایان مرحله اول مسابقات جوانان لیگ 1 کشور / صعود تیم خونه به خونه مازندران به عنوان تنها تیم مازنی + جدول رده بندی

هفته هشتم رقابتهای لیگ 1 جوانان کشور با تساوی دو تیم همشهری خونه به خونه و برد دانش فریدونکنار در مقابل مدرسه عالی حرفه ای مشهد به پایان رسید .


به گزارش مازند اسپرت ، پنجشنبه 9 بهمن راس ساعت 13:45 دو بازی همزمان برگزار شد که تیم خونه به خونه مازندران ( بابل ) در زمین شهید باباگلی مزیرج بابل مقابل تیم بهار نارنج بابل صف آرایی کرد و دانش فریدونکنار در زمین شهید آزادی فریدونکنار میزبان مدرسه عالی حرفه ای مشهد بود .

در بابل تیم بهارنارنج در روزیکه خیلی زیبا بازی کرد و بیش از 60 درصد مالکیت توپ را داشت نتوانست تیم صدر جدول این گروه را شکست دهد و نهایتا بازی با نتیجه بدون گل پایان یافت .

در فریدونکنار نیز تیم دانش با گل دقیقه 78 در روزیکه می توانست با گلهای بیشتری برنده باشد و در حالیکه در دقیقه 25 یک پنالتی را نیز از دست داد با همان نتیجه 1 بر صفر برنده شد تا با اختلاف تفاضل گل از دور رقابتها حذف گردد .

از سری رقابتهای لیگ 1 جوانان کشور در گروه سوم 4 تیم تیم مازندرانی و یک تیم از مشهد حضور داشتند که در نهایت فقط یک تیم از مازندران صعود کرد و تنها نماینده مشهد موفق شد 3 تیم دیگر مازندران را پشت سر گذارده و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد .

در گروه سوم تیمهای خونه به خونه مازندران ، مدرسه عالی حرفه ای مشهد ، بهارنارنج بابل ، پدیده ساری و دانش فریدونکنار حضور داشتند که متاسفانه تیم قدیمی و با تجربه دانش فریدونکنار از این رقابتها حذف و سال آینده باید در رقابتهای لیگ منطقه ای حضور یابد .

جدول این گروه بشرح ذیل می باشد :

ردیف

نام تیم

بازی

برد

تساوی

باخت

گل زده

گل خورده

امتیاز

تفاضل

1

خونه به خونه  مازندران

8

5

3

0

16

4

18

12+

2

عالی حرفه ای مشهد

8

3

2

3

12

9

11

3+

3

بهارنارنج بابل

8

2

3

3

9

12

9

3-

4

پدیده ساری

8

2

2

4

9

12

8

3-

5

دانش فریدونکنار

8

2

2

4

7

16

8

9-

به گزارش مازند اسپرت ، در مرحله بعد که 10 تیم از 5 گروه مقدماتی صعود کردند بصورت 2 گروه 5 تیمی و مجتمع برگزار خواهد شد که امیدواریم خونه به خونه مازندران ( بابل ) بتواند با موفقیت به لیگ برتر جوانان کشور برسد .

پیام تبریک مهدی غلام نیا به صعود مقتدرانه جوانان خونه به خونه به مرحله بعد مسابقات

 

به گزارش مازند اسپرت ، نائب رئیس هیات فوتبال بابل وسرمربی باشگاه بهار نارنج برای صعود تیم خونه به خونه بابل از مرحله اول و تقدیر از افرادی که در ورزش بابل زحمت می کشند پیام تبریکی را فرستاده است که در زیر متن پیام مهدی غلام نیا را میخوانیم :



بسم الله الرحمن الرحیم

صعود افتخارآفرین و غرور انگیز جوانان غیور تیم فوتبال جوانان خونه به خونه بابل به مرحله بعد در عرصه رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور موجب شور و شعف شهروندان شریف و بزرگ بابل شد و همچنین سبب گردید تا بهانه ای یابم برای ارائه این متن .

افتخار این شهرستان حضور در عرصه توسط انسانهای شریف کرداری است که جوانان این مرز و بوم را در کنار یکدیگر قرار داده تا ورزش را به ایشان آموزش دهند لکن همه ی نگاههایشان به ادب و منش اجتماعی ، اسلامی این جوانان عزیز است و بر خود لازم می دانم تا دستان تک تک این عزیزان را به گرمی بفشارم و صمیمانه از ایشان تقدیر نمایم .

انسانهای نیک سیرتی که برای جوانان این شهرستان هزینه های ورزشی انجام می دهند تقدیری فراتر از این تقدیر دارند و هیچگاه قلم و کاغذ قادر به توصیف زحمات این عزیزان نیست لکن بضاعت ما چاره ای جز تقدیر کاغذی بجای نمی گذارد .

امید است برادران حسن زاده که در زمینه ورزشی سالهاست به این شهرستان و استان لاله خیز مازندران خدمات فراوانی ارائه نموده اند در صحت و سلامت راه سخت موفقیت با سختکوشی که از ایشان سراغ داریم را همچنان در پیش گرفته و خصوصا در فوتبال ضمن صعود تیم بزرگسالان به رده لیگ دسته اول کشور در تمامی رده پایه همچون رده جوانان موفق و موید باشند .

حضور خونه به خونه که رنگ و طراوت خاصی به فوتبال شهرستان بابل پس از سالیان خاموشی داده است و  جان تازه ای در کالبد فوتبال این شهرستان دمیده سبب گردید تا شهروندان عزیز را به استادیوم ورزشی و غریب هفتم تیر بابل کشانده و این شهرستان نیز همچون شهرستانهای همجوار نامی در فوتبال کشور پیدا کند و فوتبالدوستان را با ورزشگاه هفتم تیر آشتی دهد .

تیم فوتبال دریای بابل با حضور افرادی چون دکتر دشتی در مسابقات لیگ دسته سوم کشور که صعودی مقتدرانه به مرحله بعد داشته نیز جایگاه ویژه دریای قدمت دار 40 ساله و جایگاه موسس نام آشنا و پدر فوتبال جناب حاج چنگیز ریسمانچیان را دوباره تعریف نمود .

حضور تیم متین با مدیریت خاص آقای علی رزاق پور که سالهاست در لیگ برتر رده های نونهالان و نوجوانان حضور دارد سبب گردید تا شهرستان بابل همیشه بیشترین بازیکن را در سطح ملی داشته باشد .

انسانهای پاک سرشتی همچون دکتر حسن پور مالک باشگاه بهارنارنج بابل هنوز هم در صدد گردهم آوردن جوانانی هستند که وقت خود را به بطالت نگذرانند و بیایند و استعداد خود را عیان سازند. دکتر حسن پور که سالها اسپاسر تیمهای متین بابل بوده است سال 93 برای اینکه بازیکنان متین بابل از رده جوانان دیگر از فوتبال حذف نشوند برای بابل سهمیه جوانان کشوری خریداری نموده و  به یمن لقب زیبای شهرستان بابل نام آن را بهار نارنج نامید و در این رقابتها برای سال اول تقریبا موفق نیز بوده است که جا دارد از ایشان نیز صمیمانه تقدیر و تشکر گردد .

افرادی نیز هستند که وقت خود را صرف آموزش جوانان این مرز و بوم نموده و خصوصا در این شهرستان مربیان بزرگی حضور دارند که در تکاپوی پیشرفت جوانان خوش استعداد هستند که تقدیر از آنها در این گذر ، خالی از لطف نیست .

گرچه زبان قاصر است از تقدیر برای این بزرگان ، لکن کردار نیک  ، نزد خداوند تبارک و تعالی هدایای ویژه ای ( بهشت برین ) خواهد داشت .


مهدی غلام نیا

پیام تبریک

از طرف روابط عمومی باشگاه بهار نانج بابل صعود مقتدرانه بدون شکست تیم خونه به خونه بابل  به عنوان سر گروه به  دور دوم مسابقات تبریک میگوییم ,و ضمن آرزوی موفقیت در دور بعد مسابقات دسته اول جوانان و راهی شدن به لیگ برتر جوانان کشور که برای اولین بار در تاریخ شهرستان بابل  یک تیم در سطح لیگ برتر جوانان خواهیم داشت

هفته نهم لیگ دسته اول جوانان دور برگشت




مدرسه عالی حرفه ای مشهد 1-1 بهار نارنج بابل    


                                     (جواد نعمت پور 93)






خونه به خونه بابل 2-1 پدیده ساری