هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور / دربی مازندرانی ها برنده نداشت

هفته دهم مسابقات در حالی این هفته برگزار شد که دو تیم مازندرانی پدیده ساری و بهارنارنج بابل به میزبانی پدیده به مصاف یکدیگر رفتند.


به گزارش مازند اسپرت از شهرستان بابل؛ در این بازی بازیکنان بها نارنج بابل بازی را بسیار بد آغاز کردند،برخلاف آنها بازیکنان پدیده صاحب موقعیت های بسیاری شدند اما نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 46 بازی این تیم بهارنارنج بود که برخلاف روند بازی به گل پیروزی دست یافت تا بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به پایان برسد.
نیمه دوم بازی بازیکنان بهارنارنج برخلاف گوش زدهای فراوان مربیان خود در بین دو نیمه،باز هم نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و این بازیکنان پدیده بودند که از اشتباهات بازیکنان بهارنارنج استفاده کرده و به گل تساوی رسیدند.
اما در ادامه بازی بازیکنان پدیده ساری نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
در دیگر بازی های این هفته دیگر تیم مازندرانی دانش فریدونکنار در خانه خود توانست با نتیجه 1 بر 0 استعداد برتر مشهد را شکست دهد تا به رده چهارم جدول صعود کند و تیم پارس خلیج خودرو قرچک هم میزبان مدرسه عالی حرفه ای مشهد بود که این تیم هم با نتیجه 1 بر 0 از سد حریف مشهدی خود عبور کرد.
در پایان هفته دهم مسابقات:
بهارنارنج بابل با 18 امتیاز، صباقم با 15 امتیاز، استعداد برتر مشهد با 13 امتیاز، دانش فریدونکنار با 13 امتیاز، پدیده ساری با 12 امتیاز، مدرسه عالی حرفه ای مشهد با 12 امتیاز و پارس خلیج خودرو قرچک با 7 امتیاز در رده های اول تا هفتم قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.