هفته دوم مسابقات لیگ جوانان کشور/برتری پدیده ساری و ادامه روند صدرنشینی بهارنارنج + سایرنتایج و جدول

هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور برگزار شد .

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابل ؛هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور درحالی برگزارشد که بهارنارنج بابل مهمان دانش فریدونکنار ، پدیده ساری مهمان پارس خلیج خودرو قرچک و صبا قم میزبان تیم عالی حرفه ای مشهد بود و تیم استعداد برتر مشهد استراحت داشت .
بهارنارنج بابل که بازی قبل را درمقابل حریف نامدارخود ،صبای قم، با پیروزی به پایان رسانده بود در بازی با دانش فریدونکنار با برنامه وارد شد و بازی گروهی ، تاکتیکی این تیم سبب برد شیرین و دلچسب خارج از خانه شد
محمود تابی مدیر فنی و مهندس مهدی غلام نیا سرمربی بهار نارنج بابل در حالیکه سیستم 1-3-2-4 را برای این بازی برگزیدند اما تیم را هجومی وارد میدان کرده بودند بطوری که بالهای چپ و راست این تیم دستور عقب نشینی نداشتند که این موضوع فشار حملات را زیاد می کرد که  در دقیقه 10 بازی سانتر محمدحسین کاسبیان با ضربه ی سر عبداله عبادی میلیمتری ازکنار دروازه دانش فریدونکنار به بیرون رفت.
کریم محمدی مربی با سابقه در رده های پایه استان مازندران نیز تیم خود را با سیسیتم 2-4-4 به زمین فرستاد و با توجه به 3 برد متوالی آخرین بازیهای خود امیدوار به این بازی برای رسیدن به صدر جدول بود .
نیمه اول بازی با هجوم همه جانبه بهار نارنج بابل آغاز شد که این حملات تا دقیقه 15 ادامه یافت و از آن پس دانش فریدونکنار توانست کنترل بازی را در دست بگیرد و توپ  بیشتر در میانه میدان گردش داشت و به نظر می رسید دو تیم محتاطانه به بازی ادامه می دهند
اما نیمه دوم که نیمه مربیان می باشد این تیم بهار نارنج بود که بازی سراسر هجومی و بدون هیچ ترسی را به نمایش گذاشت و پاسهای کوتاه ، بلند و قطری بازیکنان بهار نارنج از جناحهای مختلف سبب گردید تا تیم دانش فریدونکنار صرفا به فکر دفاع کردن باشد که در دقیقه 60 از روی نقطه کرنر و ارسال زیبای امیر بالی مدافع چپ این تیم و پرواز بلند مهاجم بهار نارنج عبداله عبادی گل اول بازی با ضربه سر به ثمر رسید .
پس ازاین گل دانش فریدونکنار با بازی البته احساسی و ارسالهای بلند درون محوطه 18 قدم تیم بابلی  سعی بر جبران نتیجه داشت که تعویضهای مربیان بهار نارنج بابل سبب گردید ضمن دفع موقعیتهای نه چندان صد در صد تیم دانش که بیشتر از بابلیها در این لحظات  توپ را در اختیار داشتند برای تیم بابل موقعیتهایی نظیر تک به تک با دروازه بان توسط احسان پور ابراهیم ، عبداله عبادی ، محمد حسین کاسبیان از دست برود
تیزهوشی بالای مدافعان بهار نارنج بابل خصوصا محمد مؤمنی که سابقه ی چندین وچندساله در لیگ برتر کشور در رده های پایه دارد باعث شد تا تنها موقعیت گل دانش فریدونکنار که از روی ضربه کرنر ایجاد شده بود از روی خط دروازه بهار نارنج بیرون کشیده شود .
دقیقه ی 80 ،  بازی ترکیبی بازیکنان بهار نارنج و تعویض بازی به موقع و نفوذ احسان پورابراهیم ازسمت راست در حالی با سانتر زیبایش همراه شد که عبداله عبادی کار را برای دو تیم تمام کرد و با ضربه سر زیبا هم خودش و هم تیمش را دو گله نمود .
پس از گل دوم تعویض دفاعی مربیان بهار نارنج نیز جواب داد و توانستند با تلاش مدافعان خود مزد برتری این دیدار را دریافت کنند .
در سایر دیدارهای این گروه :
پدیده ساری دیگر نماینده شایسته استان مازندران این هفته از نماینده قرچک میزبانی کرد . در این دیدار شاگردان علی شفاهی و حسین برزگر توانستند میزبان خود پارس خلیج خودرو قرچک را 2 بر 1 شکست دهد .
صبا قم نیز در خانه با نتیجه 1 بر 1 در مقابل عالی حرفه ای مشهد متوقف شد .


در پایان این هفته تیم بهار نارنج بابل با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و  تیم استعداد برتر مشهد 12 امتیاز ، پدیده ساری و صبای قم 11 امتیاز  ، دانش فریدونکنار 10 امتیاز  ،عالی حرفه ای مشهد 9 امتیاز  ،پارس خلیج خودرو قرچک با 3 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.