برتری بهارنارنج در لیگ دسته اول جوانان کشور/دانش در ساری پدیده را شکست داد

هفته هشتم لیگ دسته اول جوانان کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم لیگ دسته اول جوانان کشور اولین هفته از دور برگشت ،عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .

در این هفته از رقابت ها تیم پدیده ساری در خانه میزبان تیم فوتبال دانش فریدونکنار بود که در پایان این فریدونکناری ها بودند که موفق شدند در خانه میزبان خود با نتیجه 1 بر صفر به برتری دست پیدا کنند. تک گل فریدونکناری ها در این دیدار توسط رضا پور هاشم به ثمر رسیده شد .

این درحالیست که تیم دانش از 4 بازی اول خود فقط 1 امتیاز داشت که در سه هفته اخیر با دو پیروزی خارج از خانه و یک برد خانگی و با کسب 9 امتیاز به صدر جدول نزدیک  شد.

همچنین در این روز بهار نارنج بابل در برابر صبای قم قرار گرفت . در این دیدار بابلی ها موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 حریف قمی خود را شکست دهند .


در پایان این هفته ، تیم استعداد برتر مشهد با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیمهای بهار نارنج بابل و دانش فریدونکنار و صبای قم با 10 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .


همچنین تیمهای پدیده ساری و عالی حرفه ای مشهد با 8 امتیاز در رده های پنجم و ششم هستند و تیم پارس خلیج خودرو تهران با 3 امتیاز در رده هفتم جدول حضور دارد .

 

گفتنیست ؛ دو تیم از این گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد و یک تیم به لیگ مناطق کشور از این گروه سقوط میکند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.