پایان مرحله اول مسابقات جوانان لیگ 1 کشور / صعود تیم خونه به خونه مازندران به عنوان تنها تیم مازنی + جدول رده بندی

هفته هشتم رقابتهای لیگ 1 جوانان کشور با تساوی دو تیم همشهری خونه به خونه و برد دانش فریدونکنار در مقابل مدرسه عالی حرفه ای مشهد به پایان رسید .


به گزارش مازند اسپرت ، پنجشنبه 9 بهمن راس ساعت 13:45 دو بازی همزمان برگزار شد که تیم خونه به خونه مازندران ( بابل ) در زمین شهید باباگلی مزیرج بابل مقابل تیم بهار نارنج بابل صف آرایی کرد و دانش فریدونکنار در زمین شهید آزادی فریدونکنار میزبان مدرسه عالی حرفه ای مشهد بود .

در بابل تیم بهارنارنج در روزیکه خیلی زیبا بازی کرد و بیش از 60 درصد مالکیت توپ را داشت نتوانست تیم صدر جدول این گروه را شکست دهد و نهایتا بازی با نتیجه بدون گل پایان یافت .

در فریدونکنار نیز تیم دانش با گل دقیقه 78 در روزیکه می توانست با گلهای بیشتری برنده باشد و در حالیکه در دقیقه 25 یک پنالتی را نیز از دست داد با همان نتیجه 1 بر صفر برنده شد تا با اختلاف تفاضل گل از دور رقابتها حذف گردد .

از سری رقابتهای لیگ 1 جوانان کشور در گروه سوم 4 تیم تیم مازندرانی و یک تیم از مشهد حضور داشتند که در نهایت فقط یک تیم از مازندران صعود کرد و تنها نماینده مشهد موفق شد 3 تیم دیگر مازندران را پشت سر گذارده و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد .

در گروه سوم تیمهای خونه به خونه مازندران ، مدرسه عالی حرفه ای مشهد ، بهارنارنج بابل ، پدیده ساری و دانش فریدونکنار حضور داشتند که متاسفانه تیم قدیمی و با تجربه دانش فریدونکنار از این رقابتها حذف و سال آینده باید در رقابتهای لیگ منطقه ای حضور یابد .

جدول این گروه بشرح ذیل می باشد :

ردیف

نام تیم

بازی

برد

تساوی

باخت

گل زده

گل خورده

امتیاز

تفاضل

1

خونه به خونه  مازندران

8

5

3

0

16

4

18

12+

2

عالی حرفه ای مشهد

8

3

2

3

12

9

11

3+

3

بهارنارنج بابل

8

2

3

3

9

12

9

3-

4

پدیده ساری

8

2

2

4

9

12

8

3-

5

دانش فریدونکنار

8

2

2

4

7

16

8

9-

به گزارش مازند اسپرت ، در مرحله بعد که 10 تیم از 5 گروه مقدماتی صعود کردند بصورت 2 گروه 5 تیمی و مجتمع برگزار خواهد شد که امیدواریم خونه به خونه مازندران ( بابل ) بتواند با موفقیت به لیگ برتر جوانان کشور برسد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.