مازند اسپرت - مهدی غلامنیا : ورزش از مقوله های مطلوب جامعه و مقبول عرف ، شرع و موجب بقای سلامت انسان و عامل مهمی در درمان انواع بیماری هاست .



زندگی ماشینی و رفاه طلبانه امروز برای عموم مردم زمینه گرایش به ورزش را کمرنگ نموده که وظیفه اداره ورزش وجوانان را بسیار سنگین کرده است .


تاکید دین مبین اسلام به ورزش خصوصا ورزشهای شنا ، اسب دوانی و تیراندازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صحه بر اهمیت ورزش گذارده است که روسای هرشهرستان دراین برهه از وضعیت ماشینی اجتماع باید با برنامه های خاص ، جوانان را مجذوب ورزش کنند و گرایش ایشان را از نرم افزارهای رایانه ای به سمت ورزش اجرایی سوق دهند اما ...


با این مقدمه گریزی میزنیم برعملکرد ارائه شده از رئیس اداره ورزش وجوانان بابل درهفته نامه سرزمین ورزش شماره 233 مورخ 6 آبان 93 صفحات 36 و 37  :


عملکردی با تیتر بابل همچنان پرتکاپو وعکسی ازآقای امیری نیا رئیس اداره نشانگر نمایشی بودن این عملکرد است .

دراین عملکرد بارها تشکیل جلسات نگارش شد اما باز خورد آن جلسات عنوان نشده است ! زیرا اگر بازخوردی داشته باشد بیدرنگ درج می گردید ، حال سوال اینجاست چرا جلسات بدون بازخورد که فقط هزینه پذیرایی ، وقت و هزینه های حاشیه ای دیگر را در بر دارد برگزار میکنید و آنرا ضمن ادامه ندادن تا به نتیجه رسیدن به عنوان عملکرد ذکر مینمائید ؟

روی صحبتمان با آقای حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان است که آیا برگزاری جلسات که هدفی جژء خودنمایی ندارد میتواند عملکرد یک اداره باشد؟

آیا عملکرد یک اداره را فقط رئیس اداره مسبب است یا همه کارمندان که در ارائه عملکرد ، عکسشان دیده نمیشود ؟

در خرداد ماه سالجاری آقای امیری نیا نامه ای از مدیر کل وقت آقای سعادتمند دریافت داشت مبنی بر مساعدت به باشگاه فوتبال خونه به خونه بابل ، که آقای امیری نیا در همانروزی که نامه به دبیرخانه اش رسید دستور اجاره زمین فوتبال  7 تیربابل ( تنها زمین استاندارد شهرستان )  اختصاصا به باشگاه خونه به خونه را داد که در عملکردش قید نکرد زیرا بسیاری از باشگاهها به دلیل نداشتن زمین انصراف از باشگاهداری داده و باشگاهداران کنونی نیز بهجهت نداشتن زمین بسیار گلایه دارند .

ورزشکاران سالها چشم به استخری دوختند که تقریبا 80 درصد کارهای آن انجام شده ولی آقای امیری نیا هنوز توجهی به این سرمایه ملی ندارد و همین بی توجهی سبب آتش سوزی گردید زیرا استخر در حال حاضر به جای سلامتی ، جایگاه معتادانی شد که جای خواب ندارند .

شنیده شده است که آقای امیری نیا درصدد گرفتن سالن سجودی ازاختیار هیات بسکتبال است ، سالنی که بیش از 5 سال با مدیریت رئیس هیات بسکتبال بابل ، هم خانه بسکتبال با آن پیشینه درخشان است و هم والیبالیها و فوتسالدوستان را راضی نگه داشته است .

آقای امیری نیا از درگیری خود با مربی با دانش و قابل احترام و بسیار افتاده پیشه ی بسکتبال ایران در خصوص وضعیت سالن شهید سجودی نگفت زیرا محبوبیت آقای نوری عملکرد رئیس را خدشه دار میکرد .

جناب آقای حسین زادگان بابل پرتکاپو نیست و بهتر بود آقای امیری نیا تیترش را پر نمایش انتخاب میکرد که هیچ عملکرد مثبتی ندارد !؟! این شهرستان را دریابید !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.